WOD | 06.02.2021

Straks om 10.00 uur is er weer een Zoom workout!
Zin om mee te doen? https://us02web.zoom.us/j/4341504791?pwd=cGhMUGtnbW14ZEdoTnhMWmdONXdDZz09
Eventueel wachtwoord is: H7mFV7

Hier is ie… De Mobilis CrossFit @Home WOD van 6 februari 2021

3 Rounds Of:
Max Reps Strict Pull Ups
Max Reps Shoulder Presses 50/35kg
Max Cal Row In 20 Seconds
Max L-sit Hold

Start a clock and begin an attempt
at each exercise every 3 minutes

Aangepaste versie / Senioren versie:

Pull Ups
– KAN ook met elastiek.
– OF Ring Rows, Table Pulls, Body Pulls handdoek/laken.
– Bent Over Rows met Barbell/DBs/KBs/Sandbag etc.

Shoulder Press
– KAN ook met DBs, KBs of Sandbag. Als je een DB of KB hebt doe dan een set met Links en daarna met Rechts. Is dat te zwaar dan gewoon met 2 handen uiteraard.
– OF Handstand Push Ups/Push Ups.

Row
– OF 20 sec Max Cal BIke, Max Double/Single Unders, Speedsteps, Max Shuttle Runs.
Kies iets waar je SNOEIHARD op kan gaan!

L-sit
– Kan met handen op verhoging (parallettes/stoelen/boxen etc.) 1 of 2 benen gebogen als met gestrekte benen niet lukt.
– OF Hollow Body Hold.

Tips!
Zorg dat je tussen de 10 en 20 reps kan maken bij de Pull Ups en de Shoulder Presses. Dus pas eventueel de vorm en/of het gewicht hier op aan. De 20 sec. cardio moet dus snoeihard gaan. Als je niet kan fietsen of Roeien zorg dan dat je iets anders kiest waarmee je 20 sec. op super hoge snelheid kan bewegen. Lukt dat niet met touwspringen dan is een 20 sec. sprint of Shuttle Runs het meest makkelijk.

Voor de L-sit willen we minimaal 20 sec. Dus zorg dat je deze goed schaalt. Een Hollow Body Hold is een prima optie als een L-sit nog een stap te ver is.

Warming up ideeën:
Begin uiteraard met de Burpee Challenge en kijk daarna even op ons YouTube kanaal bij A BETTER WARM UP.
Succes en laat ons weten hoe het gegaan is!!

Bekijk de hele uitleg hier: https://youtu.be/-mjgWTmPwKo

Als je deze @ Home WOD doet en je zet ehm op social media…
Tag ons dan in je workouts en post je score! @mobiliscrossfit #mobiliscrossfit @crossfittraining #crossfittraining #crossfitbenelux @crossfitbenelux